Spríjemňujeme každý deň zamestnancom aj zamestnávateľom


Vy sa venujte vedeniu firmy a nechajte starosti so stravovaním a motiváciou zamestnancov na nás. Pomáhame s motiváciou a odmeňovaním a vieme vám pomôcť aj s podporou predaja. Spoznajte naše riešenia na každý deň. 


  • Státisíce spokojných používateľov našich produktov
  • Najširšia sieť akceptačných miest 
  • Splňte zákonné požiadavky pomocou jednoduchých riešení
  • Starosti s administratívou nechajte na nás 
  • Jednoduché, moderné a prehľadné riešenia na mieru 
  • Riešenia pre motiváciu zamestnancov 




10 dôvodov, prečo byť klientom Up Déjeuner



8 spôsobov objednávky 

Vyberte si až z 8 spôsobov objednávania taký, aký vám najviac vyhovuje. Využite online objednávku, ktorá vám je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. 



Rýchle doručenie do 24 hodín

Poukážky vám pri štandardnej objednávke doručíme do 24 hodín v rámci celého Slovenska.



Osobná zákaznícka podpora

Naše Call Centrum je vám k dispozícii v pracovných dňoch od 7.30 do 16.30.




Stále máte prehľad

Pri odoslaní produktov vám pošleme notifikačný e-mail, vďaka čomu viete, kedy vám prídu.



Balenie zdarma

Balenie poukážok alebo kariet do štandardných obálok poskytujeme všetkým našim klientom zadarmo.



Personalizácia zadarmo

Ak máte 10 a viac zamestnancov, na požiadanie personalizujeme vaše poukážky zadarmo. Karty potlačíme zdarma vaším logom.



Automatické faktúry

Automaticky vám zašleme proforma faktúru na obdobie, na ktoré obyčajne poukážky alebo karty objednávate.




Najširšia sieť akceptačných miest

Poukážky alebo kredity na karte môžete vy a vaši zamestnanci minúť v najširšej sieti prevádzok po celom Slovensku.



Široká a moderná ponuka riešení

Poskytujeme kompletnú škálu riešení na zabezpečenie personálnej starostlivosti o vašich zamestnancov. 



Sme zodpovedná firma

Naším cieľom je lepší svet pre každého. Podporujeme preto znevýhodnených, aby mohli žiť lepšie.




Čo o nás povedali

referencie

Riešenia Up sú inovatívne. Sme so službami spokojní a neplánujeme ich meniť.

Barbora Škrovánek HR&GA Manager Daejung Europe s.r.o.

Up sme si vybrali na základe predchádzajúcej spolupráce a ponuke produktu, ktorý sme hľadali.

Daniela Zajacová Admin coordinator Mettler-Toledo s.r.o.


S Up spolupracujeme už dlhé roky. Sme spokojní. Vždy riešia naše objednávky načas a bezproblémovo.

Štefan Gorfol HR and general affairs DSN s.r.o.

Riešenia Up ponúkajú komplexné spravovanie benefitov pre zamestnancov a jednoduchú administratívu pre zamestnávateľa.

Jaroslav Krajči HR manažér Würth spol. s r.o.


Spoločnosť Up pokrýva viacero očakávaní od zamestnávateľov a zamestnancov. Výhodou je, že poskytované benefity sa nestratia vo výplatnej páske, ale sú hmatateľné na stravovacej, benefitovej alebo tankovacej karte.

Jela Hamajová HR manažérka KraussMaffei Technologies spol. s r.o.

Riešenia Up nám prinášajú úsporu času a menej administratívy. Jednoduchá objednávka kariet, hromadné dobíjanie kreditu kedykoľvek online, pohodlné spravovanie a aktualizácia prostredníctvom platformy. Výborné špeciálne v prípade príchodu a odchodu zamestnancov.

Ľubica Füleová personalistka AGROTEC Slovensko s.r.o.